29.8.10




Ποσες ευχες θα χρειαζομουν αν ηθελα να χωρεσω ολα μου τα ονειρα σ'αυτες;
Κι αν ειχα οσες ευχες ζητουσα,θα ειχα πραγματικα πραγματοποιησει ολα μου τα θελω;
Καμια φορα νομιζω οτι απ'τις πιο ισχυρες μου επιθυμιες ειναι να εχω παντα ενα στοχο να προσπαθω να κατακτησω...Ενα σκοπο για να παλευω..
Οσα χρονια μεχρι τωρα περασαν χωρις να προσπαθω για κατι,ηταν χρονια μικρα,συρρικνωμενα.
Σιγουρα θα με βολευε να ειχα στα χερια μου καποια πραγματα χωρις να ταλαιπωρηθω πολυ να τα αποκτησω,Αναρωτιεμαι ομως,αν θα τα εκτιμουσα ποτε.
Για καποιο λογο παντα θελω να τρεχω πισω απο κατι..
Μονο στον ερωτα θελω καποια στιγμη να βρω μια αγκαλια, σταθερη, κλειστη που να χωραει μονο εμενα μεσα.Και παλι χωρις αυτο να σημαινει παθητικοτητα..Αυτη τη λεξη πια την απεχθανομαι..
Ολα τα αλλα μ'αρεσει να τα κυνηγαω..Γι'αυτο ισως τελικα να δοκιμαζα να κανω μια και μονο ευχη:
Να μην ξεμεινω ποτε απο στοχους και ονειρα!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου